Pages

Ads 468x60px

Tambah Modal Server FE

Untuk membuat penambahan modal, anda boleh melakukannya pada waktu-waktu dan syarat seperti berikut:
  • Setiap hari (kecuali dimaklumkan)
  • Masa : 9.30pagi - 9.30malam
  • Minimum RM101 dan ke atas dalam satu transaksi. (Digalakkan menggunakan online banking atau ATM Transfer). Bawah RM100 tidak akan diproses.
  • TIDAK DIBENARKAN tambah modal amaun genap (ratus) seperti RM100, RM200, RM300, RM40,, RM500 dan seterusnya.
  • Modal akan diproses mengikut slot 9.30am-10.30am, 10.30am-11.30am, 11.30am-12.30pm, 12.30pm-1.30pm dan seterusnya sehingga 9.30pm.
  • Interbank DILARANG KERAS kerana sukar untuk dikesan selain lambat masuk ke dalam akaun syarikat. Contoh: Pindahan dari RHB ke MAYBANK.
  • WAJIB hantar SMS tambah modal serta-merta dalam masa 30 minit untuk elakkan kelewatan penambahan modal.

LANGKAH 1 : Tambah Modal

Pastikan anda ikut dan patuh seperti syarat-syarat diatas.
  • Bank in ke akaun syarikat seperti berikut:

NOTA PENTING! (UPDATED):
Sebaik-baiknya bank in jumlah yang ganjil bagi memudahkan proses mengesanan oleh pihak syarikat seperti RM170, RM151, RM214, RM230 dan sebagainya.

Pastikan anda ambil gambar SLIP BANK dengan jelas dan SIMPAN gambar dan slip tersebut untuk tempoh sekurang-kurangnya 30 hari sebelum di buang!

ONLINE BANKING
Jika menggunakan online banking, anda sangat digalakkan untuk masukkan AGENT ID atau NAMA AGENT di ruangan RECIPIENT REFERENCE seperti gambarajah dibawah:


Contoh Maybank

Contoh CIMB Bank


LANGKAH 2 : Submit/Claim

Kaedah 1# - Melalui Web Jualan

Kaedah 2# - Melalui SRS MOBILE

Kaedah 3# - Melalui SMS 
Format SMS adalah seperti berikut: 


Sila SMS ke No. Server FE
0195922281
0147595228

0149001001

BI*[BANKNAME]*[AMOUNT]*[DATE:DDMM]*[TIME:HHMM]




NOTA PENTING:
Format Tarikh: 
Masukkan hari, bulan dan tahun. Contoh seperti diatas ialah 20 Februari ditaip 2002.

Format Masa: 
Masukkan jam, minit dan saat. Masa hendaklah dalam format 24 jam. Contoh diatas ialah 6:32pm ditaip 1832.

Sebelum SMS dihantar ke server, pastikan ianya ditaip dengan betul dan maklumat yang betul bagi mengelakkan kelewatan proses penambahan modal oleh syarikat.

Urusan penambahan modal topup akan diuruskan dalam masa 60-90 minit. Sekiranya selepas 2 jam anda masih tidak menerima modal topup, sila hantar SMS tersebut sekali lagi ke No. Server yang tertera di sidebar sebelah kanan.

Nota: Modal tersebut, adalah modal pusingan anda untuk menjual topup. Ianya tidak hilang sebaliknya anda akan menerima 'cash' atau tunai daripada pelanggan anda apabila menjual topup.


 

Customer Careline EasyBuyTopup

Mempunyai masalah modal tidak masuk atau topup tidak terima? Hubungi:

atau Sila klik disini untuk pertanyaan.

Customer Careline Server FE

Mempunyai masalah modal tidak masuk atau topup tidak terima? Hubungi:

atau Sila klik disini untuk pertanyaan.

Customer Careline Server 68

Mempunyai masalah modal tidak masuk atau topup tidak terima? Hubungi:

atau Sila klik disini untuk pertanyaan.